Oh the irony.

Är det inte rätt roligt att när jag endast uppdaterar ett inlägg(om att jag är en död sten) så får bloggen 36 unika besökare. Vad gjorde ni här inne igår? Kom tillbaka när jag bloggar om något roligt och intressant haha :D 
 
Jag sov 11 timmar inatt, det var helt obeskrivligt fantastiskt skönt! Jag vaknade vid klockan 06.00 och var faktiskt glad på livet och pigg. Jag kan dock som vanligt inte koncentrera mig i skolan. Inte lika fantastiskt.
Har en rätt stor uppsats att skriva på ca fyra a4 men det får jag väl ta igen hemma. Den ska vara inne nästa fredag så jag har lite tid på mig i alla fall.
 
Mitt hår är en rätt rolig historia. Vet inte riktigt vad för frisyr jag har idag.
Jag tror jag var påväg att säga något på bilden men äh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!