I question your existens.

Många sitter nog på twitter och stör sig på de som ständigt skriver till kändisar. "Haha, men vadå tror de verkligen att de kommer få svar hahhhh". Jag tänkte så förut också men jag har bevisat mig själv fel flera gånger. Senast var nu i torsdags. Min första kärlek när jag var liten, min stora idol som barn skrev till mig på twitter. Lyckan är total!
Det har hänt flera gånger att personer jag ser upp till har skrivit till mig och lagt märke till mig.
 
 
Och för er som inte vet vem den här fantastiska mannen är så kanske det här ger er en ledtråd.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!