Götlaboooorg!

Idag har vart en bra dag! Levde livet i Göteborg med farsgubben. Det var tänkt att jag skulle få med mig lite julklappar hem men det blev inget med det haha, men ett par klädesplagg till mig. Det känns alltid konstigt att shoppa nu förtiden. Vill hellre spara pengarna. Köpte i alla fall ett par gostofflor, 3 linnen, 1 munktröja och Seventeen magazine. Nu ska jag och pappa göra tacopizza(som jag förövrigt utan att tänka på det åt på Pizza hut tidigare idag, fail!) och sedan ska jag kika på julkalendern :D har längtat jättemycket!
 
Och ja just det! Vi fikade på Starbucks också, men det kändes konstigt för Starbucks är liksom Storbritannien för mig haha. Jösses vad jag glömmer att nämna saker. Vi gick in på "Rockshopen" och så ser jag ett ställ med bara One Direction saker. Det var som att komma till himlen men jag vägrar köpa deras merchandise för det är så kommersiellt. Enbart för att deras managment ska tjäna in pengar och jag hatar deras managment likt alla andra fans.
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!