Fuck this.

Jag är en sådan person som väldigt sällan missar ett arbetspass. Jag var som sagt redan sjuk igår men bestämde mig för att jobba idag endå. Det gick bra men var väldigt utmattad. Jag tänkte att jag mår säkert bättre imorgon men redan nu börjar det blir sämre och sämre -.- är det inte typiskt? Näsan har börjat täppa igen och jag är helt jäkla slut. Jag var tvungen att ringa och sjukanmäla mig och det suger! Känner mig dum typ. Den här sjukdomen kostar mig 500kr som jag kunde fått den 15 januari. Wohooo!!!!
 
Nu ska jag hata världen hela kvällen. Hejdå.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!