Fuck this shit

Jag bryter ihop, på riktigt. Jag bryter ihop var tionde minut. Tårarna bara flödar. Jag orkar inte. Det finns inget som kan få mig att känna mig så hopplös som en förkylning. Det hindrar allt jag gör. Näsan svider så jävla mycket och jag hinner inte smörja in den förrän det är dags att snyta ut hjärninnehållet igen. Näsan rinner och ögonen rinner för alla jävla äckelnysar som vägrar komma ut. Jag snyter mig hela tiden och ansiktet är helt svullet. HUR JÄVLA ÄCKLIG ÄR JAG INTE DÅ?? JAG SER SÅ JÄVLA VIDRIG UT. Jag kan inte ens se mig själv i spegeln, vem vill ens ha mig? jag ser så vidrig ut idag. Vem vill sitta jämte en jävla snormaskin? Jag är så äcklig. Och allt jävla partyhumör har försvunnnit
 
Hoppas du dör jävla gudhelvete och må du brinna i helvetets eldar för jag hatar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!