Årsresumé del 2

Och såhär lyder alltså den nya! Den gamla hittar ni i inlägget nedanför.
 
 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag hängde med farbror polisen.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år? Nej det gjorde jag inte, inte ens i närheten av 50kg i år heller, tyvärr.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jajjemen, fyra styckna till och med!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej

5. Vilka vänner spenderade du mest tid med? Rebecca och Annabelle utanför skolan.
6. Är det något du saknat i år som du vill ha nästa år? Kärleeeeeek och varm temperatur.
7. Vilket datum från i år kommer du alltid minnas? 24 augusti min artonsårsdag! och tre tillfällen som jag dock inte minns exakta datumet på.
8. Vad var din största framgång? Öppnat upp mig inför mina närmsta.


9. Största misstaget? Att ha lagt energi på människor som inte förtjänat det och själv mått dålig pga det.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Japp
11. Bästa köpet? Räknas tatueringen? I så fall lätt den!
12. Vad spenderade du mest pengar på? London resan, julklappar.och min mobiltelefon.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Londooooooooon :))
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om detta år? Fun med We Are Young, One Direction med LWWY och förmodligen Little Mix med Wings!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både också faktiskt! Jag har behövt vara ledsen vid stunder då lyckan har kommit efteråt.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat hehe. 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit vid datorn.

18. Hur tillbringar du nyår? Ingen aning
19. Hur många fylleligg? Hehe..
20. Favoritprogram på TV? Tittar inte på tv men Jersey Shore är alltid underhållande.
21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Hatar är ett starkt ord men jag känner överväldigande avsky mot vissa. I don't hate you but if you got hit by a train I would probably be the one driving.

22. Bästa boken du läste i år? Hungerspels trilogin igen haha :) 
23. Största musikaliska upptäckten? ONE DIRECTION, LITTLE MIX, ED SHEERAN OCH JAMES ARTHUR <3
24. Något du önskade dig och fick? Upprättelse
25. Något du önskade dig men inte fick? Ett stipendium
26. Årets bästa film? Hungerspelen, Breaking Dawn och The Hobbit
27. Vad gjorde du på din födelsedag? Massvis haha! Först var jag i skolan där jag blev firad med muffins och ljus och ballonger. Sedan åt jag lunch på Jensens med pappa och fick fina presenter. Åkte hem och började fixa med huset och förberedde inför min Sweet Eighteen fest. Hade en superdupedunderbrak födelsedags fest på kvällen och det var det roligaste någonsin typ. Alla underbara vänner <3
28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer socialt umgänge med folk. Skola och jobb tar överhanden i livet.
29. Hur skulle du beskriva din stil i år? Våren var mycket jeansjacka och militärgrönt. Lite lumberjack faktiskt! Sommaren var hippie hipster rakt igenom. Älskade varje sekund av den stilen. Hösten blev stövlar med högt skaft, ordentlig fin jacka och fjällräven. Lite preppy skogsmulle. Vintern finns det ingen stil att tala om.

30. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, Sommaren och One Direction(mest för att jag fick något att fokusera på)
31. Vilken kändis var du mest sugen på? Harry Styles, Prince Harry, Niall Horan, Liam Hemsworth, Vinny från JS haha
32. Vilken politisk debatt engagerade dig mest? Regnskogen, Palmoljan och invandrarpolitiken.
33. Vem saknade du? Ett par stycken.

34. De bästa nya människorna du träffade? Alla på nyår, Linda&Tilde och massaaaaa fler
35. En värdefull läxa du lärt dig i år? Ta hand om dig själv. Du är din egen lyckas smed.
36. Citera en text som summerar ditt år. 

"Don't let what they say keep you up at night
And if they give you shhhh..
Then they can walk on by

My feet, feet can't touch the ground
And I can't hear a sound
But you just keep on running up your mouth yeah

Walk, walk on over there
Cause I'm too fly to care, oh yeah
Your words don't mean a thing
I'm not listening
Keep talking, all I know is

Mama told me not to waste my life,
She said spread your wings my little butterfly"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!