Waaaaaaah

Herregud jag ska inte bli involverad i serier. Jag blir så hysteriskt insatt i varenda liten detalj! Har kollat på The Glee project season 2 nu under hela sommaren och nästa vecka så är det final. MY GOD VAD NERVÖS JAG ÄR!!! Serien/Tävlingen handlar om 14 ungdomar som får tävla om en rollkaraktär i Glee under 7 avsnitt. Varje vecka får dem ett tema som dem gör en musikvideo av. En blir utröstad varje vecka. De tre finalisterna är mina favoriter alla tre! Min ena favorit blev utröstad i det senaste avsnittet. Michael </3 Jag kollade ju som en fanatisk kvinna på förra säsongen förra sommaren också. Då flippade jag ur totalt under finalavsnittet eftersom mina två favoriter vann båda två, helt sjukt! De var med i Glee under förra säsongen och förhoppningsvis i den nya som kommer i september. I alla fall dem här musikvideosarna släpps en vecka före avsnittet så jag har precis sett musikvideon för finalavsnittet. Den är inte lika extravaganza som förra årets finalvideo men den är grym endå för en av årets förra vinnare Damian McGinty gästspelar i videon. Skrek som ett fån när han dök upp haha :D Gud vad fjantig jag känner mig nu. Ehh Back to being soon 18!

Om inte youtube hade varit så ogenerösa så hade jag lagt in mina favorit musikvideos men "inbäddning inaktiverad på begäran" -.-


Blake Jenner, så grymt sexig och sjunger/skådespelar som en gud.
 

Ali Stroker, hon är så jäkla inspirerande. Hon sitter i rullstol och är förlamad från brösten och neråt.
Hon är så positiv hela tiden och ler konstant. Hon kan allt, ingenting stoppar henne.


Aylin Bayramoglu, hon är så häftig! Hon är en muslimsk turkisk tjej som lever som vilket annan människa
som helst. Hon är flörtig och sexig as hell, hennes familj vet inte att hon har kysst någon. Hon har kysst många.
Hon är the deal :) Hoppas på ett sätt att hon vinner också, för hon har kämpat som en tok. Vill att alla vinner haha!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!