Uuuuh

Gillar inte när små tvivelgubbar bryter sig in i hjärnbalken. Igår smög sig en tanke på att jag inte vill tatuera mig längre. Inte mellan skulderbladen i alla fall. Att jag ska ha den hela livet skrämmer mig. Blir snurrig av tanken. Lite ångestladdat. Jag är inte osäker på motivet, är det något jag ska tatuera så är det världskartan. Men jag kanske ska vänta lite? Jag har vart stensäker på att det är det här jag vill göra sedan december, varför börjar jag tvivla nu? Det är som i filmerna när någon ska gifta sig och bruden alltid börjar gråta och undrar om det är rätt val. Haha lite skillnad men poängen är densamma. Åh vet inte hur jag ska göra. Det känns helt okej att ha den på axeln på själva skulderbladet, men då kommer linnen och bhband alltid sitta över och vara fult. Rumpaaaaaa







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!