Tonight tonight, there's a party on the rooftop on top of the world!

Vaknade runt tio idag och fortsatte läsa The Last Song av Nicholas Sparks. Det var ingen bra idé, jag låg och storbölade för mig själv eftersom jag kom till slutet. Jag har sett filmen men boken blir ännu verkligare och hjärtgripande. Bra start på dagen haha! Har dsuchar och fixat mig lite och ska snart dra in till stan. Ska på en kräftskiva miniversion. 4 st blir vi. Är supertaggad trots min klädångest jag har genomlidit idag. Har verkligen inte kunnat bestämma mig för vad jag ska ha på mig, skitjobbigt.Har en thing för utsvängda byxor just nu så jag envisades med att ha byxorna, lever i the denial men jag SKA ha på mig byxorna! nu sitter jag här färdigpåklädd och färdigfixad men bussen går inte än på 40 minuter så chillar lite med Hot Chelle Ray.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!