THANK GOD IT'S FRIDA!

JAG ÄR 18 FUUUUUUCK YEAAAAAAAAH!!!


Gårdagen var så obeskrivligt jävla INSANE! Har aldrig haft så roligt i hela mitt liv :D 
Dagen började med att mamma, P-A och Vilgot kom upp och sjöng för mig. Jag vaknade tio i sex och låg och väntade till halv 7 innan de kom. Kände mig som 5 år igen haha! 
I skolan fick jag en gigantisk jättesöt chokladmuffin som det stod grattis på ^^ Så himla god och fin! Fina vänner jag har <3
 
Efter skolan åt jag och pappa på Jensens. Jag fick välja precis vad jag ville så det blev Laxfilé med smörstekt potatis och örtkryddssås och till efterrätt Belgisk choklad kaka med mjukglas och sylt. Drack även Sommersby cider men servitrisen frågade aldrig om leg -. Hur som haver så var det jättegott och mumsigt. Fick en liten present av pappa, vi ska fira mig när jag kommer hem från London. Han sa "här får du en liten present" jag fick en bok och 95 pund. DET är inte litet ska jag säga er haha! Blev jätteglad ^^ Undra vad jag får när jag kommer hem :D

När jag kom hem så började jag fixa i ordning inför min Sweet 18 fest som jag kallade Thank God It's Frida! Mycket fyndigt hihi. Hela festen blev så otroligt lyckad :D har inte haft så roligt på år och dar. Njöt hela festen igenom. Jag hade en filmhörna där man kunde klä ut sig och spela in en hälsning till mig eller bara dansa och sjunga. Hade också en "Mina vänner" boksstation där folk kunde fylla i. Det kommer bli många vackra minnen och systemkameran var i högsta hugg :D
 
Har haft fullt upp hela dagen eftersom jag åker mot London kvart över tre inatt. Skulle ha fått en resväska i tisdags som jag beställde men den kommer nu på måndag, så dåligt! Så fick panikpacka i en annan resväska igår och idag då. Ska se om jag hinner lägga upp en bildbomb från festen senare. Eller nu haha. Nu kommer det sjukt många bilder!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!