Stolt!

Sitter och kollar på mina betyg som jag just har fått. Känner mig riktigt grym faktiskt. Och vet ni vad? Det får jag göra. För helvete vad jag har kämpat för mina betyg. Skolan har inte vart något problem för mig men allt utanför skolan som ska balanseras och planeras in och pusslats ihop, det har vart en utmaning. Jag minns förra året så hörde jag ofta i korridorerna hur jobbigt och slitigt HR programmet var. Hur de inte hade någon fritid och  absolut inte tänkte göra fler uppgifter. Mycket gnäll om att de inte hann med sina liv utanför skolan och yada yada det här var människor som då inte hade några jobb. (Nu har de flesta på HR jobb, det kan vi tacka linjen för)

Då satt jag där och funderade, jag jobbade tre kvällar i veckan samt lördagar. Jag gjorde detta samtidigt som jag försökte hålla mitt sociala liv på en bra nivå och hålla i mina betyg. Det fungerade och det fungerar fortfarande trots att jag inte jobbar lika mycket längre. Alla människor är olika och har olika prioriteringar och möjligheter. Men kan jag lyckas så kan andra det också. Just keep it up!

Såhär ser mina betyg ut för iår(svart ruta) och förra året(röd). Nu måste du vara stolt över mig Farmor :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!