Silly notes and gypsy clothes

Vilken vecka! Har dragits med en förkylning och snorig näsa i flera dagar nu, har gått omkring i något slags töcken. Har dock inte låtit det hindra mig från att umgås med mina vänner, ber om ursäkt om jag har smittat någon stackare. 

I tisdags sov jag länge och följde med min lillebror till fritids, hans första dag på fritids. Han var så nervös. Tänker tillbaka på när jag började på fritids. Någonstans där började mitt sociala liv. Jag gick nämligen aldrig på dagis utan jag gick hos en dagmamma. Jag umgicks bara med de andra 5 barnen som gick hos henne samt de andra dagmammornas "barn". Det var en rätt behaglig uppväxt men när jag började skolan så var det inte det där "ååh dem här har gått på dagis med varandra sedan de föddes". När jag fick börja på fritids var jag överlycklig, jag var väl runt 8 år gammal tror jag. Jag började på fritidset Storegården. Jag var så häftig!

I alla fall, på eftermiddagen kom min styvpappas bror och hans sambo Eva och deras dotter Elin. Elin är verkligen så fin. Det har blivit mycket bebisar det senaste halvåret men Elin är min lilla finis. Blir så glad varje gång jag får träffa henne, vet inte om man kan "bonda" med bebisar men det känns lite så. Åååh <3

Åkte iväg på kvällen till Evelina som jag inte har träffat på jättelänge, hon sommarjobbar långt bort i tjottahejti. Vi och några till köpte pizza och spelade massa spel.


Köpte en "Lemon flu fighter" med ingefära på min favorit smoothiebar <3


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!