Måndag!

Jag utser den här dagen till århundradets tråkigaste dag. Det har verkligen inte hänt någonting idag. Jag sliter mitt hår!

Imorgon börjar skolan, kommer väl vara pisstråkigt de första dagarna som trots att vi börjar trean kallas för "introduktionsdagar". Jag kan förfan vartenda hörn på den där skolan. Efter det blir det att fika med min vän Reade. Känns lite vemodigt eftersom han och hans flickvän åker tillbaka till USA på torsdag. Jag vet inte när jag får träffa dem igen liksom "/

Veckan är helt fullproppad med saker! Det ska packas, det ska handlas, det ska städas, det ska fixas, det ska planeras, det ska förberedas. You name it! Fredag är det partyparty, lördag städa och packa. Söndag ADIOS SWEDEN! 
 
Avslutar det här inlägget med dagens humor! Jag har fnittrat och jag har skrattat! Hoppas ingen tar illa upp av bilden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!