I am alive!

Det är så himla skönt att vara i Västervik, jag slappnar verkligen av till hundra. Jag känner inte den här stressen kring telefonen och internet. Hur skönt som helst. Igår kunde jag läsa en bok utan att känna mig stressad. De flesta vet nog vilken stress jag menar.

Nu ska jag avrunda kvällen med finalen av The Glee Project. Jag är så nervös och så övertaggad att jag går sönder iiiiiiiih. Jag har vart isolerad från sociala medier i tre dagar för att inte av misstag få reda på vinnaren. Avsnittet sändes ju i USA i tisdags men Pirate Bay länkarna kommer inte förrän på torsdagar.

Såhär taggad är jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!