Bröllop!

Har lite svårt att ta in det själv. Har sedan en tid tillbaka hållt en hemlighet tillsammans med min familj och en syskonfamilj. Men nu är det officiellt! I lördags gifte sig min mamma med sin fästman P-A och hans bror gifte sig med sin fästmö Eva. Vigseln skedde i Huskvarna stadshus, jag blev lite tårögd men eftersom jag var bröllopsfotografen så fick jag hålla mig i schack. Bröllopmiddagen var på Hasse på Sjökanten där det serverades grillbuffé. Därefter mös vi hemma hos oss. Det blev godis och ostbricka med kex. Mumma! Anledningen till varför min mammas man är blurrad så är det för att han inte vill visas på internet. Så det blev en enkel lösning!

 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!