Blindhet.

Sådär nu har jag vart på min första blinddate. Tänker inte avslöja något om honom mer än att jag "kände" till honom sedan tidigare. Min kompis Amanda är visst en liten lurifax. Det var skitkul att åka flotte och det var mysigt att fika efteråt. Jättebra date!

Nu ska jag packa och trixa för imorgon åker jag spontant(känns som att sommaren har bestått av spontana resor) till farmor i Västervik. Onsdag-fredag blir det. Det ska bli kul att komma iväg en sista gång innan skolan börjar. Om 11 dagar fyller jag 18 och om 13 åker jag till London weeeeeeiii!!! Är supertaggad.

Jag rockade den här outfiten idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!