Back from the dead!

Skolan har börjat igen, yeeeey! Not. Eller jag har faktiskt längtat efter att skolan ska börja men det är bara för att jag fyller år och jag ska till London. Var lite småseg i tisdags och skolan var om möjligt ännu segare. Dock fick jag åkar glidarcab till skolan, kände mig häftig när vi gled in på skolområdet. Fint skare va! Efter skolan tog jag mig in till city och mötte upp Reade för en avskeds hang-out. Vi chillade vid kanalen, gav honom en present som han uppskattade väldigt mycket tror jag. Sa även hejdå till hans flickvän Meredith. Känns fel på något vis att de kommer vara på andra sidan jordklotet nu, jag vet inte när jag får träffa dem igen. Knas! 
 
Igår var det onsdag, vi körde några patetiska sammarbetsövningar med hela trean. Det kändes som att alla treor enades och blev sams via den negativiteten vi alla kände mot sammarbetsövningarna. Sjukt kul! Pratade med människor jag aaaldrig trodde jag skulle prata med. Trevliga individer!

Lite pictures från tis-ons.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!