'And the days blur in to one'

I onsdags fikade jag med Reade och pratade om livet, bokade även om min tatueringstid till den 20 september iiiih. Smärtan alltså! Men är lite nyfiken på att känna smärta, kalla mig sjuk haha

Åkte till Becca på kvällen för Tacomys med några vänner. Senare kom lite killkompisar och vi drack lite. Jag var rätt seg och utmattad pga förkylning så var nog inte så jädra rolig att hänga med. Gick även och la mig tidigare än de andra, orkade verkligen inte vara vaken. Jag stannade hos Becca igår också, vi planerade inför London och åkte in till stan och åt mat. Sedan gick vi på bion Cockpit. En jätteroligt film verkligen, hade behövt en skämskudde ibland men det är bara jag som är mesig hahhaa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!