Adventurous Söderköping

Lite spontant så blev det att jag hängde på ner/upp/till? Söderköping där Eve jobbar. Det känns så skumt nu när mina kompisar har börjat ta körkort. Jag ligger liksom lite efter haha. Emilia körde oss säkert till Söderköping. Vi vandrade omkring lite bland husen, staden är verkligen hur mysig som helst! När vi gick omkring så fick jag typ flahsback och kände igen mig, speciellt en sträcka längs med ån som flyter igenom staden. Då insåg jag att Shit! Här spelades ju Madicken in. Där tappar hon skolväskan i vattnet och där sprang hon över bron till skolan. Och där hälsar hon på sotaren. Riktigt häftigt faktiskt :D

Vi åt glass på Smultronstället vilket är en Must do i Söderköping. Vi fick en meny och herrejävlar vad mycket glassar de hade. Helt sjuka former och innehåll. Jag valde en som hette Vesuvio, och den levde upp till namnet haha.

Det blev lite häng på vandrarhemmet också där vi bodde. Vi badade i ösregn och gav oss ut på Vildsvins safari. Vi såg 3 älgar, 4 rådjur, 4 katter och en hare...

Gårdagen spenderades i Norrköping, staden består ju bara av en massa gallerior haha. Men väldigt praktiskt eftersom det regnade från och till. Och vi letade i nästan en timme efter en Kondomeria. Men det visade ju sig att jag höll kartan upp och ner. Bra där Frida! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!