10 things

Hittade en lista jag skrev för inte sålänge sedan. Lite fakta och sådant om mig själv. So here we go!
10 saker människor antagligen inte visste om mig.

* Jag blir illamående och får kalla kårar av P4 eko nyheter, introt syftar jag på då.

* Jag blev alltid ledsen av att se de Sydamerikanska indianerna som spelade på städers gator i början på 2000 talet, jag tyckte de spelade så sorglig musik och att de var jätteledsna.

* Jag blir bajsnödig av Keltisk musik

* För några år sedan hördes det inte när jag skrattade, detta skratt återkommer än idag när jag verkligen skrattar för livet.

* Jag kan omöjligt plugga, sova eller titta på tv/film om det är stökigt på mitt rum.

* Jag har jättestora problem med att dricka ur andra "hushålls" glas.

* Jag var en jättestor Diablo nörd när jag var liten, pappa dödade alla monster och jag sprang och plockade alla skatter, hehe

* Jag sover med nattlampa

* När jag var liten så bodde vi nära en skog, där gick man alltid förbi en liten stubbe. Min mamma lurade mig att i den stubben så bodde det massa nissar och skogstomtar. De var pyttesmå, jag hade världens bild av hur det såg ut. Livlig fantasi

* Jag tror på att vi lever i en värld med olika dimensioner. Jag tror att det finns magi och övernaturliga ting. Men att det/dessa som innehar information kring detta självklart inte skulle avslöja något. 


Fina damen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!