We're all fucked!

Jag är en sådan person som gav upp hoppet om samhället och jorden för längesedan. Jag har slutat bry mig. Jag tycker att mänskligheten förtjänar att dö ut sakta men säkert(hårt men sant). Det är så skrattretande att vi nu börjar få panik över den globala uppvärmningen och vattenresurserna runt om i världen. Det är ju inte precis en surprise att detta skulle komma att ske så varför beter sig alla som att det vore något nytt och panikartat? Det är vi själva som har förbrukat jordens resurser på några få decennier. Det är VI VI VI VI VI som själva har orsakat detta. Det är så patetiskt att läsa om hur "vi ska bära oss åt för att rädda jorden". Liksom KOM IGEN?!?! Det är bara av rent egoistiska skäl som vi källsorterar och återvinner. Vi bryr oss inte ett skit om jorden och dess ekosystem, det enda vi bryr oss om är med andra ord "rädda mänskligheten". Vi kommer bara källsortera och återvinna fram tills vi blir försäkrade om att jorden är "återställd lite grann" och är god nog för oss att överleva på. Då kommer vi sluta sortera. Så försök inte med att världens länder räddar jorden, vi gör ett desperat försök till att rädda mänskligheten. Vi kan förbruka alla resurser som finns och fiska sönder haven men om 5000 år så kommer jorden vara återställd, helt utan vår hjälp.

Titta på den här musikvideon och lyssna på vad han sjunger. Ett ögonöppnande mästerverk <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!