This summer

Nu är resan till London bokad med min woopwoop brud Becca <3 Det blir vårt 12 års jubileum nästan exakt.
Vi ska på bo ett Hostel vid namn Clink78, det är insane häftigt! 5 dagar med shopping och sight-seeing. Och det bästa av allt... VI SKA PÅ FANTOMEN PÅ OPERAN, OH MY LORD! Vi ska på en av hans sista föreställningar. Det kommer bli grymt. Det blir också ett besök på Warner bros studio tour Harry Potter för min del. Kan knappt bärga mig! Jag kommer få vandra omkring på de riktiga inspelningsplatserna för Harry Potter. THE REAL EFFING DEAL! Blir nog en stor shoppingrunda i deras souvenirshop hehe.

Den 26 augusti bär det av, två dagar efter min födelsedag. Bästa presenten till mig själv någonsin. Kanske borde slå in resan i ett paket med rosett på? 
London





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!