Söndag

Det blev en rätt chill söndag. Åt påsklunch lite snabbt innan jag drog in till stan där jag mötte upp Anais och Camille(fransyskor). Jag hade lovat att färga Anais hår, jag la i en intensivblondering i håret på henne och resultatet blev helt okej. Jag kommer att få färga ytterligare en gång men med en mildare färg. Jeremy som är en av killarna i gruppen av fransoser joinade oss under färgningen. Harry Potter och Fenixordern var till min stora lycka på TV så vi drack påskmust, åt pimpim och pratade. Det är en underlig känsla att sitta och lyssna när de babblar på franska. Jag förstår inte ordagrant vad de säger men med hjälp av kroppsspråk och betoningar så förstår jag endå på sätt och vis vad de pratar om. Självklart pratade de engelska också. Senare hoppade vi i Jacuzzin och chillade där med de andra fransoserna. De är galna som fan, trodde jacuzzin skulle gå sönder haha! Blev lite bastu på det också. 

Allt som allt en skön dag. Sitter nu och smäller i mig godis och kollar på The Ugly Truth på trean. Minns hur mycket jag skrattade under filmen när den gick på bio.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!