Secret

I smyg är jag en liten glee fjant. Eller egentligen borde jag säga det med stolthet. Det är inget fel med Glee, folk hatar det endast för att det är något man ska göra. Glee är så sjukt bra och har skänkt mig så mycket glädje. Nu har serien haft ett 5 veckors(tror jag) uppehåll. Innan varje nytt avsnitt så lägger de ut en "full video performance" av en låt som spelar en stor roll i det kommande avsnittet. Idag lade de ut "Somebody that I used to know", innan jag tittat på videon så kände jag mig lite förolämpad av serien som tar en såpass stor sång. Kanske förstör de den? Men ack så fel jag hade. Som inbiten Glee viewer så blir jag så berörd av den här scenen, skådespelet och känslorna kring Blaine och hans bror. Låten Somebody that I used to know by Gotye är en slags break up låt. Många associerar den till break up mellan två parter(flickvän, pojkvän). Men Glee visar att den lika gärna kan stå för känslorna kring en stormig brodersrelation. Det är så fint <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!