Påsklov.

Så ja, påsklov alltså. Har planer för nästan varje dag vilket känns awesome! 
En liten resumé av vad som har hänt hitills under mitt lov.




Fredag, Blev medbjuden av min pappa på hans "jobbfest", lite mingel på kontoret och sedan sång och middag på Spira.


Lördag, Var på skövde badhus hela dagen och åkte massa rutschkanor. På kvällen kom Becca och Earth Hour spenderades i en bil med 3 andra. Vi cruisade runt i Jkpg och tutade på stackars människor. Haha skitkul.

Söndag: Jag mötte upp min fransyska Anais och hennes vän Camille och vi åkte upp till A6 och shoppade lite, efter det så stack jag till jobbet 17-20.30, jag och två andra som jag jobbar med stack till O'leareys. Självklart drack jag bara en cola eftersom jag inte fyllt 18 år ännu -.- Men det var faktiskt jättetrevligt! Bra avslut på en bra söndag helt enkelt.



Måndag:
Startade dagen med ett besök hos ortopeden. Jag fick nya inlägg till skorna, feels good! Sedan mötte jag upp mina två vänner Kim och Jonna. Kim är hon som jag bodde hos i Glasgow. Hon hade med sig en hel påse med brittiskt godis. Är superlycklig! Jättekul att träffa henne och Jonna.



Tisdag: Åkte till min älskade vän Annabelle i Nässjö. Bestämde mig för att färga mitt hår på salong Hårfager som ligger i centrum. Det gick på 890 kr och slutresultatet blev ett lilarött hår. Jag är SUPERNÖJD.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!