OFF

Min hjärna och kropp är på off-mode. Jobbade 10 timmar igår och sov 6 timmar inatt. När jag kom hem igår så hade jag så vidrigt ont i mina fötter och ben. Idag var jag i Gränna och på Visingsö med fransoserna som fortfarande är i Sverige(de åker på fredag). Först var vi på Andrémuseét vilket var jättetråkigt. Sedan var vi på Gränna Knäcke och fick reda lite på om hur knäcket bakas mm. Sedan åkte vi ut till Visingsö och åt mat på Solbacken och åkte Remmalag. När vi kom tillbaka till Gränna så gick vi till ett polkagriskokeri med sjukt snygga polkagriskillar, hehe. Det blir storshopping av alla möjliga sorters polkagrisar för fransoserna. Själv köpte jag tre stänger. 
När vi kom tillbaka till Jönköping så chillade jag lite på hotellrummet med Anais, Camille och Jeremy. Det var sjukt kul. Jag kommer verkligen sakna dessa människor när de åker hem. Som tur är har jag blivit inbjuden att komma till Frankrike av läraren och Anais. Vi får se hur det blir med den saken :)

Just nu är jag en levande död. I mitt huvud hör jag hela tiden franska och deras uttryck. Det går runt runt runt runt. Är helt precis skitslut. Snart blir det sängen och jag har en stark misstanke om att jag inte kommer att befinna mig på idrotten imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!