Narig näsa

Det är ledordet för idag! Narig näsa är resultatet av konstant snytande. Det är högst olämpligt att bli förkyld nu när jag ska jobba 10 timmar på lördag. Bara rinnsnuvan försvinner så är det fine.

Den här dagen har vart händelselös, sov 9 timmar och 44 minuter inatt vilket var jätteskönt! Imorgon kommer jag ha sovit 12 timmar. Sovmornar <3
Hade utvecklingssamtal innan och allt gick bra. Förklarade att jag känner mig understimulerad och att jag inte lär mig något på lektionerna. Jag har så mycket att ge men det får jag ingen chans till på skolan. En kul grej är att jag var den elev med högst intagningspoäng(kan hända att någon mer hade samma poäng) på Hotell Restaurang Programmet 2010. Känner att det var lite fel linje jag valde rent kunskapsmässigt sett men jag vill ju jobba inom turismen och då kändes det som en bra linje.

Whatever, nu blir det plugg in i det sista för att få in de sista budgetarna och kalkyleringarna. Lite untz untz i mina fina högtalare också.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!