Mår som jag förtjänar

Idag har jag mått förjävligt. Gick upp för en halvtimme sedan, eheh. Festade till det lite igår i Norrahammar och kom hem vid halv 3 tror jag. När jag vaknade vid 10 imorse så var jag fortfarande full HIGH FIVE på den alltså! Däckade i sängen igen och sov fram tills nu. Det fanns en pizzabit i kylen åt mig men blotta tanken på den gav mig kväljningar. Gjorde två köttbullemackor istället mums. 

Gårdagen då, den var sjukt chill faktiskt. Ingen brakfest med spyor överallt utan lugn och rolig. Kände nog max 2 personer där, förutom tjejerna jag kom med då! Vi hälsade på alla, drack lite. Jag rökte alldeles för mycket vattenpipa känner jag idag, min stackars hals. Trevligt folk och gud vad jag diskuterade med alla. Det är sådan jag blir när jag är full. Jag ska prata och diskutera med alla. Oh yeah.

Påväg till festen(gigantisk bild!)


Chillidill


The Frida pose ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!