Lego House

Ligger just nu i soffan och chillar med Gotye i bakgrunden, like I said. Ikväll blir det pizza på Majstången i Huskvarna med fezzt gänget. Är riktigt sugen på pizza faktiskt längesedan nu!
Jag borde renskriva några pappet till provet i Småförtegande A nästa vecka men just idag blir det nog inte så, kanske om jag får ett ryck snart. Måste duscha också, men inte håret. Riktigt irriterande att inte kunna duscha håret, freak som jag är så tål jag inte att det känns lite fett. Men jag vill inte att den lila färgen ska bli dassig så jag väntar med årduscheriet tills imorgon. Så nu vet ni det, haha.

Trivs riktigt bra med lov. Det skulle gärna kunna vara det hela tiden, dock spenderar jag alldeles för mycket pengar men jag får trots allt 8 000 vid midsommar så jag lever livet nu höhö :D
Nu ska jag fortsätta att göra ingenting, Ciao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!