Fredagen den 13

Jag brukar faktiskt ha tur på fredagen den 13 men idag bestämde sig ödet för att ändra på detta. Dagen började med att jag drömde att jönköping(närmare bestämt en gård i mitt gamla område) blev attackerat av något från himelen som sköt skottsalvor mot människorna. Jag och två vänner stod inomhus och öppnade dörren för att få in så många människor som möjligt, varje gång dörren öppnades så var det öronbedövande skottljud som hördes. När allt tystnat så gick vi ut och mina vänner låg döda runt omkring på gården. Jag minns fortfarande vilka dem var(Drömmar brukar tyna bort men inte den här). Jag gick över mina döda vänners kroppar.  När jag vaknade så storbölade jag. Den smärtan och sorgen som kan kände går inte att beskriva. Den tog aldrig slut och den bottnde inte. Sorgen var så intensiv. När jag insett att det bara var en dröm så somnade jag om, och drogs in i drömmen IGEN. Den här gången var jag mitt bland de dödas familjer som skrek ut sin sorg. I den första drömmen så överlevde min kompis Becca, men nu var hon död. Det går verkligen verkligen verkligen inte att beskriva sorgen. Jag vill aldrig förlora någon som står mig nära, jag skulle inte klara av det. Jag vaknade ännu en gång och storgrät och var förtvivlad. Lyckades någon gång somna om och hamnade då i ett slags efterskede av den stora drömmen.

Det var den värsta dröm jag har haft i mitt liv. Det som är så läskigt är att en barndomskompis till mig drömde nästa precis samma sak inatt också. Det är tydligen många av mina vänner som har drömt om katastrofer i Jönköping under natten. Det kanske var något mystiskt med månen?

Småsaker som jag har haft otur med idag är:
  • Missade tåget
  • Glömde mina anteckningar till skolan
  • Hade prov- gick skitdåligt
  • Tappade ut halva min chipspåse på golvet
  • Känner ingen smak på något jag äter


Tur jag har som överlevt i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!