Om några timmar så är jag up and away!

Ooooh nu är jag så överladdad så jag kan inte beskriva det med ord. Mår faktiskt lite illa men tror det beror mer på kombinationen choklad och julmust än morgondagen. Har packat ner och packat upp fler gånger än vadman kan räkna på en hand. Resväskan har en tendens att krympa ju mer jag packar ner... Men nu har jag en redig backpacker packning och kläderna ligger fint rullade tillsammans med Lingongrova, Kalles randiga kaviar, Ahlgrens bilar och en Scweitsernöt som min husbondar önskat att jag ska ta med mig. Har vart lite finurlig och packat ner jääääättelite kläder så att jag helt enkelt måste shoppa i Glasgow. Packade även ner alla strumpor med hål så att jag smidigt kan slänga dem inför hemresan.

Jag är extremt förvirrad över tid och klockor. Inte nog med att jag måste ta hänsyn till tidskillnaden på minus en timme, inatt ändras även sommartid till vintertid så jag vet helt ärligt talat inte hur mycket klockan är någonstans och definitivt inte när jag kommer fram till Edinburgh(där planet landar). Jag valde alltså sämst tänkbara dag att flyga på. Jag trodde som sagt för bara två timmar sedan att flygresan bara tog 1 timme. Tji fick jag för den tar ju två! Ahh blir tokig. 

Jag reser tilsammans med min Matte B bok som ständigt förföljer mig med sina linjära funktioner </3. Jag försöker intala mig att om bara jag finner ett mysigt litet bibliotek så kommer allt blir jättebra. Keep holding on to that thought girl!



Kommer uppdatera dig i veckan om vad jag har för mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!