Om detta ska ni få höra.

För att vara ärlig så tycker jag att det är ganska pinsamt att ha skaffat en blogg. Jag tänker inte sitta här och låtsas att jag lever en perfekt värld och att jag faktiskt tror att du är intresserad av vad jag skriver.

Troligtvis kommer jag inte ha så många läsare och det är fine för mig, jag tänker inte ha små frågestunder för jag vet att du inte kommer att ställa frågor. Jag tänker inte berätta att nu ska jag gå på toa och skita för att sedan krypa ner under mitt goseputtenutte täcke och titta på film, för det är inget du bryr dig om. Jag kommer inte att försöka få det här att bli något stort. Det är bara fjantigt.

Jag gillar att skriva. Jag gillar att diskutera och fundera. Jag ser nog det här som en slags temablogg. Jag är en tjej som älskar att skriva uppsatser där man tillåts att dela med sig av sin egna åsikter. Be mig skriva om ett äpple så kommer jag att göra det. Jag gillar att påverka människor med det jag skriver.
Som sagt är jag lite anti att använda en blogg som verktyg men samhället utveckas hela tiden och en blogg är som nutidens dagbok.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!