Om detta må jag berätta.

Tro nu inte att du har kommit till en tråkigt vardagsblogg där inlägg om tandläkarbesök och mys med pojkvännen avlöser varandra. Jag går inte så ofta till tandläkaren och har inte ens någon pojkvän. Och jag tycker det är fruktansvärt aptråkigt att läsa andra bloggar som handlar om just det nämnda.
Jag tänkte börja med att förklara att bloggens design är en gratis design från www.designadinblogg.se/gratisdesign och den heter "Kvinna i farten", rubriken må stämma men jag kan förklara det ironiska med headern.
Jag äger ingen iphone, fullkomligen avskyr kaffe och är allergisk mot läppglans.
En bra start eller vad säger du?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!