Stupid Söndag

Vaknade fruktansvärt bakis men gud så värt det var!
Dagen var inte så händelserik. Jag gick upp och åt frukost småpackade lite och sedan bar det av mot Edinburgh och flygplatsen. Jag kom igenom säkerhetkontrollen efter en kroppsvisitering. Jag hoppade på planet och hade världens tråkigaste flygresa eftersom att jag inte lär mig av mina misstag, glömde ta med mig något att göra haha.
Mamma och P-A kom och hämtade mig och vi körde de 3 timmarna hem. Jag packade upp visade allt jag shoppat. Satte mig vid datorn och var allmänt ledsen. Gick och la mig, kunde inte sova pga tystnaden.
Världens sämsta dag </3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!