Eating is cheating.

Fredags kvällen blev fantastiskt rolig!
Satt i min pyjamas tills klockan blev runt tre då bestämde jag mig för att en dusch skulle sitta bra. Tur var väl det för när jag kommer ut ur duschen ringer Kim och säger att jag ska hoppa in i en taxi och komma till hennes kompis.
Där stod jag halvnaken med blött hår. Så simsalabim så fixade jag till mig.
Ni ska veta att det finns mängder med Taxis i Glasgow, men inte när man behöver dem. Sväng vänster vid Buchanan Galleries in på Sauchiehall street så är du på rätt väg sa Kim. Jag insåg inte hur långt det var. Eller hur lång Sauchiehall street är. Fyfan vad arg jag var när jag kom fram en timme senare något fulare än vad jag var när jag lämnat lägenheten. Magen kurrade men som tur var så lagade de mat. Jag fick träffa Craig och John två sköna snubbar. Till min stooooora lycka så var John från Irland. Han lärde mig några fyndiga meningar som jag inte kommer ihåg eheh

Vi gick ner till Tesco och köpte lite god dricka som vi sedan förtärde tillsammans med den fantastiskt goda maten bestående av Ris(tror jag) och currykyckling mmmmm. Vi chillade lite tills jag och Kim begav oss mot en pub där Björn och en kompis till dem satt. Brittiska pubar är så jäkla mysiga. Vid bordet jämte så satt en kille i typ 30 års åldern han var SÅ JÄVLA SNYGG. Det roliga är att han liknade ishockey spelaren Henrik Lundqvist. Jag satt där och dregglade hela kvällen och ignorerade det faktum att han var gay </3

När vi kände oss klara på puben så drog vi hem till Craig och John igen på efterfest. Jag blev så himla paff när jag kom dit. Tydligen så är det vanligt att man röker på i Glasgow. Jag som är från lilla Jönköping stöter inte på droger sådär jätteofta faktiskt. Så jag satt där i röken av vad de nu rökte men det var rätt chill alltså.

Jag glömde föresten säga att i tisdags så var vi på premiären av In time med Justin Timberlake och Amanda Seyfried. Sjukt bra film :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!