Tomma dagar.

Det händer inte så mycket roligt i mitt liv jst nu och inspirationen är på noll. Går och tjurar varje dag för att det inte finns någon anledning att ha snygga kläder på sig när man endå bara åker till praktiken och hem eller till praktiken och sedan jobbet. Tänk om jag tappar min stil totalt? 

Den här dagen var likadan som de flesta andra dagar. Konferensen är rätt ensidig. Blev lite smått avundsjuk(läs; fruktansvärt apavundsjuk) när min vän Johanna berättade att hon har vart iväg till Tyskland på bussresa tillsammans med hennes praktik. Dör lite inombords när jag tänker på det och sedan jämför det med mina uppgifter på hotellet. Fy och blä!

Snart julafton, om två veckor rättare sagt. Det är LÄSKIGT hur snabbt tiden har gått. Helt sinnessjukt! Jag hinner aldrig stanna upp och tänka och uppskatta min vardag. Två veckor kvar och jag är helt fullbokad. Känns ledsamt men så är det väl att växa upp. Saknar när man var liten och man längtade så att man höll på att krevera efter julafton och man kunde inte sova dagen före. Ju äldre man blir desto färre saker uppskattar man på det där härliga sättet.

En liten tjockisFrida får öppna sina julklappar <3


Var ganska rädd för tomten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!