Fjärde dagen

Anledningen till varför jag skriver så mycket om min praktik nu är för att vi ska föra loggbok över varje dag och jag helt enkelt är för lat för att skriva det i själva boken. Jag passar istället på att skriva det på bloggen när jag endå är igång med datorn.

Idag var den jobbigaste av alla. Jag var fruktansvärt trött när jag vaknade imorse och brydde mig inte ens om att fixa till mig. Det blev en tofs på huvudet och lite kladd i ansiktet. Fick börja passet med att bädda sängar...igen.. fram tills lunch då jag ÄNTLIGEN fick göra något varierande. Jag fick hjälpa till att städa Stora Hotellets spegelsal och även dammsuga Bishop Arms. 


Spegelsalen, där gymnasiebalerna håller till :)


The Bishop Arms är en pub som de flesta(om inte alla) Elite hotell i Sverige har.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!